Mini-recenzie Dulce supunere (Dulce vol. 1) de Maya Banks

Gray Montgomery se muta in Houston pentru a investiga moartea partenerului sau pe nume Alex. Alex era fiul lui Mick, care in prezent este seful lui Gray. Acesta il suspecteaza pe Samuels, barbatul cu care s-a incurcat mama lui Faith Malone, ca ar fi vinovatul. Faith Malone are o viata anosta. Nu-si gaseste fericirea nicicum. Desi este inconjurata de barbati frumosi, Faith nu poate gasi ceea ce cauta. Aceasta isi doreste un barbat dominant, caruia sa nu-i fie frica sa preia fraiele. Doreste sa i se supuna, si nu numai in dormitor. Doreste pe cineva pe care sa-l iubeasca neconditionat. Insa asa ceva este greu de gasit. Desi are o misiune clara, Gray nu-si poate lua ochii de la Faith, dar nici ea de la el. Insa este el ceea ce cauta ea? Pana sa se convinga, Faith apeleaza la un sex-club numit "Casa", unde membrii isi pot satisface fanteziile si sa se destinda. Aici face cunostinta cu Damon - un tip bogat, increzator in fortele proprii care incearca sa o introduca in aceasta lume. Insa gandul lui Faith este doar la Gray. Gray, cel care este in Houston pentru a o spiona pe Faith, nicidecum sa se indragosteasca de aceasta. Hmm, oare cum va reactiona Faith cand va afla adevarul?

Inca un Gray? Sa fie oare coincidenta de nume? Nu prea am citit eu multe carti erotice, singura serie lecturata fiind Cele Cincizeci de umbre, iar acum am inceput aceasta serie si tot de Gray dau? Glumesc.. Spre deosebire de seria mentionata mai inainte, aceasta pare a fi mult mai perversa. Daca Fifty Shades se axa mai mult pe BDSM, primul volum din aceasta serie se concentreaza pe actul sexual in sine. Chiar cred ca Fifty Shades este mic copil in ceea ce priveste descrierea "actiunilor" din carte. Ceea ce m-a surprins este ca personajul feminin din carte visa deja la dominare, inainte sa incerce. Insa dupa ce a incercat... nu s-a mai lasat. Desigur, este vorba de mult mai mult decat sex in carte. Romantism, actiune combinata cu suspans si vreo cateva replici care te fac sa zambesti nitel. Cam despre asta este vorba in primul volum din seria Dulce. Nu sunt sigur ca asa se numeste in limba romana, insa pe Goodreads scrie Sweet, asa ca am presupus ca asa se numeste si in limba romana. In fine, daca sunteti amatori de povesti de dragoste si nu va este rusine sa cititi despre niste scene de sex salbatic, probabil ca o sa va placa si aceasta carte. Nu va sfiiti si puneti mana pe ea, caci merita.

"Dominare. Control. Sclavie. Cel putin acestea pareau mai promitatoare. Analiza subiectele gasite si alese cateva dintre ele. Fruntea i se increti in timp ce afla tot mai multe informatii despre supunerea femeii. Niciodata nu se imaginase o persoana supusa. Da, voia un barbat puternic. Cineva care nu trebuia sa intrebe. Care era indeajuns de  increzator sa actionez. Dar asta insemna ca era supusa? Stramba din nas. Ei bine, lectura nu durea. Cel putin dupa aceea avea sa capete o idee mai limpede despre cum sa intalneasca acea pasare rara: barbatul dominant."

"Era greu de crezut ca in urma cu doua nopti apreciase partida de sex mediocru in compania lui John. In lumina a ceea ce intrezarea ca-i putea oferi Gray, experienta anterioara pali. Si inca nici nu se culcase cu el. Inca. Un zambet destinse chipul in timp ce se indrepta spre baie. Inca insemna intentie."

"Era oare posibil sa fi gasit femeia care voia acelasi lucru ca si el de la o relatie? Parea nesigura, putin dezorientata, ca si cum tocmai isi desfacea aripile si se pregatea sa zboare intr-un spatiu necunoscut. Iar el tocmai o doborase. Ce porcarie."